سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 9: امروز

این هفته در سینماهای امریکا جدیدترین انیمیشن محصول استدیوی دیزنی و کمپانی پیکسار با نام "ماشینها" اکران شده است . کارگردانی این انیمیشن کامپیوتری  بعهده جان لاستر و جو رنفت  بوده و صدا پیشگانی چون پل نیومن ، اون ویلسون و مایکل کیتون در آن حضور دارند و داستان آن در مورد ماجراجویی های یکسری ماشین مسابقه در مسابقات ناسکار است .
فیلم موفق شد در سه روز نخست اکرانش ??.? میلیون دلار فروش کند . و الانم در صدر فروش فیلم هاست

دریافت تریلر


Doc Hudson (voiced by Paul Newman ) and Lightning McQueen (voiced by Owen Wilson ) in Disney 


نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()
اخبار سینمایی

+ برندان فریز قرار است بهمراه پل بتانی در فیلم فانتزی ‘قلب مرکبی’ Inkheart که بر اساس کتابی از کورنلا فونکه ساخته می شود بازی کنند . داستان فیلم درباره دختری است که پدرش قادرست  با خواندن کتابها ، شخصیتهای قصه های آنها را زنده کرده و بدنیای واقعی وارد کند . فیلم قرار است سال ???? اکران شود . فریز هم اکنون مشغول بازی در فیلم ماجرایی ‘سفر بمرکز زمین’ است که این یکی هم سال ???? اکران خواهد شد .

برندان فریزپل بتانی

+ پیتر جکسون قصد دارد نسخه جدیدی از درام جنگی ‘سد خراب کن ها’ Dam Busters را تهیه کند . فیلم اصلی که در سال ???? ساخته شده بود در مورد ماجرای واقعی تلاش نیروهای ارتش انگلستان در زمان جنگ جهانی دوم برای بمباران و تخریب یک سد بزرگ آلمانی می باشد .

سد خراب کن ها

+ استدیوی یونیورسال و کمپانی Image Entertainment قصد دارند فیلم هیجانی ‘معاوضه’ Changeling را به کارگردانی ران هاوارد ، کارگردان راز داوینچی ، بسازند . داستان فیلم که بر اساس یکسری حوادث واقعی ساخته می شود درباره زنی است که کودکش توسط آدم ربایان ربوده می شود و او تقاضای آنها را برآورده می کند اما او بزودی در می یابد پسری که به او بازگردانده شده فرزند او نیست .

ران هاوارد

+ سارا میشل گلر قرار است در فیلم ترسناکی با عنوان ‘تسلیم شده’ Addicted بازی کند . این فیلم که در واقع دوباره سازی یک فیلم کره ای است درباره زن جوانی می باشد که همسر و برادر شوهرش بعد از یک تصادف مرگبار به کما می روند و بعد از مدتی برادر شوهرش بهوش آمده و ادعا می کند که همسر اوست . گلر برای سال ???? فیلمهای ترسناک  ‘کینه 2’ و ‘بازگشت’ را در نوبت اکران دارد و قرار است در فیلم ‘آلیس’ نیز بازی کند .

سارا میشل گلر

+ استدیوی برادران وارنر قصد دارد فیلمی ابرقهرمانی بر اساس مجموعه کتابهای کامیک ‘گشت مجازات’ Doom Patrol محصول کمپانی DC بسازد . فیلم که آکیوا گلدزمن تهیه کننده آن می باشد داستانی مشابه مردان ایکس دارد درباره گروهی ابرقهرمان است که با بدیها مقابله می کنند .

کامیک گشت مجازات

+ متیو مک کوناگی بهمراه کیت هادسن در فیلم کمدی ماجرایی ‘طلای احمق ها’ Fool’s Gold محصول استدیوی برادران وارنر بازی خواهند کرد . داستان فیلم درباره یک زن و شوهر جستجوگر گنج است که پس از هشت سال تلاش ناموفق ورشکست شده و از هم جدا می شوند اما در ادامه بطور اتفاقی نقشه یک گنج واقعی را پیدا می کنند . این دو بازیگر قبلاً در فیلم موفق ‘چگونه در ده روز یک مرد را از دست دهیم’ بازی کرده بوند .

کیت هادسنمتیو مک کناگی

+ آنگ لی ، برنده اسکار بهترین کارگردان در سال جاری ، فیلمی هیجانی با عنوان ‘شهوت ، هشدار’ Lust, Caution می بسازد  که داستان آن در شانگهای و در زمان جنگ جهانی دوم سپری می شود .

آنگ لی

+ کمپانی وینستین قصد دارد فیلم درام-هیجانی ‘چهار شوالیه’ Four Knights را به کارگردانی پل مک گیگان بسازد . داستان این فیلم  که در قرن ?? ام میلادی می گذرد درباره چهار شوالیه ماجراجوست که از سوی شاه هنری دوم مامور می شوند تا با یک شورشی مذاکره کنند اما تصادفاً او را بقتل می رسانند و مجبور می شوند به یک قلعه قدیمی فرار کنند . گفته می شود مت دمون یکی از نقشهای اصلی را بر عهده خواهد داشت . گیگان همچنین قرار است روی اقتباسی سینمتایی از سریال ‘برابرکننده ‘ Equalizer کار کند .

پل مک گیگان

+ جک نیکلسون و مورگان فریمن در درام ماجرایی ‘لیست باکت’ Bucket List بازی خواهند کرد . فیلم درباره دو بیمار روی به مرگ است که هر کدام لیستی از آرزوهای خود را می نویسند و پس از خارج شدن از بیمارستان تصمیم می گیرند قبل از مرگ این آرزوها را برآورده سازند .

جک نیکلسون

+ لیو تیلور قرار است در  فیلم دلهره آوری با عنوان ‘غریبه ها’ Strangers بازی کند . داستان فیلم درباره زوج جوانی است که در یک خانه قدیمی و دورافتاده زندگی می کنند و زمانیکه سه غریبه نقابدار وارد خانه آنها می شوند زندگیشان دچار خطر می شود . فیلم پائیز ???? اکران خواهد شد .

لیو تیلور


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.
نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()
Untied 93 یونایتد ??

تاریخ انتشار : 28 آوریل 2006
استدیو : Universal Pictures
کارگردان : Paul Greengrass
نویسنده : Paul Greengrass
بازیگران : J. J. Johnson, Gary Commock, Polly Adams, Opal Alladin, Nancy McDoniel, Starla Benford, Trish Gates, Simon Poland, Khalid Abdalla, David Alan Basche
سایت رسمی : Untied 93
نوع فیلم : درام ، هیجانی
رده سنی : R
مدت 91 دقیقه
خلاصه فیلم : صبح روز سه شنبه یازده سپتامبر سال ???? یک هواپیمای مسافربری که توسط تعدادی تروریست ربوده شده است ، به یکی از دو برج مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک اصابت می کند . دقایقی بعد هواپیمای مسافربری دیگری نیز به برج دوم برخورد کرده و این دو برج یکصد و ده طبقه ای کاملاً فرو می ریزند . مدتی بعد هواپیمای دیگری به ساختمان پنتاگون در واشنگتن اصابت می کند . اما چهارمین هواپیما ، پرواز شماره 93 بونایتد ایرلاینز است که تروریستهای عرب سوار آن شده و پس از بقتل رساندن خلبان و کمک خلبان کنترل هواپیما را بدست می گیرند . آنها قصد دارند هواپیما را به ساختمان کنگره آمریکا بکوبند . در ادامه مسافرین هواپیما که پی برده اند چه اتفاقات ناگواری در نیویورک و واشنگتن رخ داده و در می یابند هواپیما رباها چه هدفی دارند تصمیم می گیرند بهر طریقی که شده مانع از نقشه آنها شوند .
دریافت تریلر


see larger picture



R.V کاروان

تاریخ انتشار : 28 آوریل 2006
استدیو : Columbia Pictures
کارگردان : Barry Sonnenfeld
نویسنده : Lowell Ganz, Babaloo Mandel, Geoff Rodkey
بازیگران : Robin Williams, Kristin Chenoweth, Jeff Daniels, Tony Hale, Cheryl Hines, Josh Hutcherson, Jojo Levesque
سایت رسمی : R.V
نوع فیلم : ماجرایی ، کمدی
رده سنی : PG
مدت 98 دقیقه
خلاصه فیلم : باب مونرو قصد دارد بهمراه همسر و فرزندانش برای تعطیلات به هاوایی برود اما رئیس اداره اش به او دستور می دهد تا برای یک جلسه کاری به شهر دیگری برود . باب که قصد ندارد با گفتن حقیقت ماجرا به خانواده اش آنها را عصبانی کند به خانواده می گوید که سفر به هاوایی لغو شده اما در عوض آنها با یک اتومبیل کاروان کرایه ای به یک سفر تفریحی زمینی خواهند رفت . سرانجام خانواده باب علارغم میل شان سوار بر این اتومبیل عازم سفر جاده ای می شوند اما اتومبیل آنها دائماً در راه خراب می شود و آنها را به دردسرهای فراوانی می اندازد . همچنین آنها در طول مسیر خود با یک خانواده کاروانی به اسم گورنیک آشنا می شوند که تمام سال را در خانه سیار خود می گذرانند و این آشنایی باعث رخ دادن اتفاقات زیادی برای آنها می شود .
دریافت تریلر


see larger picture



اخبار سینمایی

+ پس از منصرف شدن استدیوی سونی برای ساخت قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی ‘پسر جهنمی’ ، استدیوی یونیروسال قصد دارد این فیلم را با عنوان ‘پسر جهنمی-ارتش طلایی’ Hellboy-Golden Army به کارگردانی گیلرمو دل تورو بسازد . فیلم قرار است تابستان ???? اکران شود و به نوشته سایت Ain’t It Cool داستان آن در باره مقابله پسر جهنمی و گروهش با شاهزاده هیولاهای جنگل و ارتش او می باشد .

پسر جهنمی

+ استدیوی پارامونت قصد دارد فیلمی درام با عنوان ‘یک قلب قدرتمند’ A Mighty Heart بر اساس ناولی از مارین پرل و سارا کریچتون و با بازی آنجلینا جولی بسازد . فیلم بر اساس ماجراهای واقعی ماریان پرل ، همسر دانیل پرل ، روزنامه نگار مشهور وال استریت ساخته شده و توسط مایکل وینترباتم کارگردانی می شود . از جولی قرار است فیلم جنایی ‘چوپان خوب’ در دسامبر امسال اکران شود .

آنجلینا جولی

+ فردی هایمور ، بازیگر نوجوان فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی ، قرار است در فیلم فانتزی ‘ماجراهای اسپایدرویک’ Spiderwick Chronicles بازی کند . فیلم که توسط مارک واترز کارگردانی می شود بر اساس مجموعه کتابهای فانتزی هالی بلک ساخته می شود و داستان آن در مورد سه خواهر و برادر است که در یک عمارت باستانی با موجودی به اسم برونی آشنا می شوند که آنها را به سرزمین جنها ، پریان و ارواح آشنا می کند . فیلم دسامبر ???? اکران خواهد شد .

جلد کتاب

+ پل شرودر قصد دارد فیلم درام ضد جنگ خود با عنوان ‘آدام احیا شده’ Adam Resurrected را با بازی جف گلدبلوم بسازد . فیلم که اقتباسی آزاد از کتاب پر طرفدار یورام کانیوک می باشد درباره مردی به اسم آدام است که قبلاً دلقک سیرک بوده و اکنون در اردوگاه جنگی آلمانها زندانی شده و تصمیم می گیرد زندانیان را در آخرین ساعات عمرشان سرگرم سازد .
 

پل شرودرجف گلدبلوم

+ اما تورمن قرار است بهمراه اوان راشل وود در فیلم درام-هیجانی ‘در شکوفه’ In Bloom بر اساس ناول ‘زندگی پیش چشم های او’ نوشته لورا کاسیسکه بازی کند . داستان فیلم درباره زنی است که زندگی آرام او پس از یک حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه بهم می ریزد . فیلم توسط وادین پرلمن ، کارگردان فیلم خانه ای از شن و مه ، کارگردانی می شود .  اما تورمن هم اکنون مشغول بازی در فیلم کمدی رمانتیک ‘شوهر تصادفی’ می باشد .

اما تورمن

+ استدیوی نیولاین فیلم کمدی رمانتیکی با عنوان ‘ارواح دوست دختران قبلی’ Ghosts of Girlfriends Past با بازی متیو مک ناهی را خواهد ساخت . داستان فیلم درباره مرد جوانی است که در مراسم عروسی برادر کوچکترش با ارواح دوست دخترهای قبلی اش ملاقات می کند . فیلم قرار است  اوایل سال ???? اکران شود  .

متیو مک ناهی

+ کوین باکون در فیلم اکشن ‘حکم مرگ’ Death Sentence محصول استدیوی فاکس قرن بیستم بازی خواهد کرد . داستان فیلم درباره پدری است که خانواده اش توسط یک گروه تبهکاری بقتل می رسند و او خودش حکم مرگ آنها را صادر کرده و تصمیم می گیرد از تک تک آنها انتقام بگیرد . فیلم بر اساس ناولی پرخواننده از برایان گارفیلد ساخته می شود .

کوین باکون

+ رایان فیلیپس قرار است نقش اصلی فیلم درام-جنگی ‘توقف-خسارت’ Stop-Loss را بازی کند . فیلم که توسط کیمبرلی پیرس ، کارگردان فیلم پسرها گریه نمی کنند ، کارگردانی میشود درباره یک سرباز آمریکائی است که پس از بازگشت از جنگ عراق دیگر حاضر نمی شود به جنگ برگردد .

کیمبرلی پیرسرایان فیلیپس

+ استدیوی فاکس قرن بیستم قصد بازسازی فیلم موزیکال ‘چرخ فلک’ Carousel محصول ???? را با بازی هیو جکمن دارد . داستان فیلم درباره یک کارگر کارناوال است که در یک ماجرایی دزدی گرفتار شده و کشته می شود اما در عالم برزخ به او اجازه داده می شود تا یکروز به دنیا بازگشته و  مشکلاتی را که باعث ایجادش شده حل کند . جکمن دو فیلم ‘چشمه’ و ‘پرستیژ’ را برای پائیز امسال در نوبت اکران دارد .

هیو جکمن

+ وینگ رامش ، مینا سواری و نیک کانون قرار است در بازسازی فیلم ترسناک ‘روز مردگان’ Day of the Dead که دنباله ای بر فیلم طلوع مردگان می باشد بازی کنند . فیلم توسط استیو مینر کارگردانی خواهد شد و داستان آن در مورد حمله زامبی های آدم خوار به یک پایگاه نظامی بود . فیلم اصلی در سال ???? توسط جرج رومرو کارگردانی شده بود .

نمایی از فیلم

+ پس از اینکه استدیوی پارامونت از بازسازی فیلم ترسناک ‘چشم’ Eye با بازی رنی زولگر منصرف شد ، اکنون استدیوی لایونز گیت قصد دارد این فیلم را با بازی جسیکا آلبا بسازد . فیلم در مورد دختری است که تحت یک عمل پیوند قرنیه قرار می گیرد و پس از آن قادر به دیدن ارواح مردگان می شود . فیلم اصلی محصول هنگ کنگ بوده و توسط برادران پنگ کارگدانی شده بود . آلبا همچنین قرار است در قسمت دوم ‘چهارتن شگفت انگیز’ نیز بازی کند .

جسیکا آلبا

+ الیشا کاتبرت ، بازیگر فیلم ترسناک خانه مومی ، قرار است در یک فیلم کمدی رمانتیک با عنوان ‘دختر گستاخ من’ My Sassy Girl محصول کمپانی Gold Circle بازی کند . کاتبرت در این فیلم نقش دختر زیبا و بی پروایی را دارد که زندگی پسران شهر کوچکی را بهم ریخته است . ساخت فیلم از اکتبر امسال آغاز خواهد شد .

الیشا کاتبرت


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.

نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()



سلام
فیلم X-Men3 یکی از هیجان ترین فیلم های این هفته پرده سینما می باشد که با گرافیک عالی آن و VFX جالبی که در این فیلم بکار برده سود خوبی را به چنگ زده متنی که الان مشاهده آن میکنید نقدی از این فیلم می باشد که دوست خوبمان آقای ایمان متفکر زحمتوشون کشیدند از همینجا از ایشان تشکر میکنیم

John Bruno درباره چگونگی هماهنگ کردن VFX در XMAN III-The Last Stand سخن میگوید.
فهرست کارهای John Brouno همانند یک لیست پر افتخار از فیلمهای جذاب است. او نامزدی 6 اسکار برای جلوه های ویژه را دریافت کرده , برای فیلمهای Ghost Busters, Poltergeist II: The Other Side, The Abyss, Batman Return, Cliffhanger و True Lies. او اسکار جلوه های ویژه را برای The Abyss برنده شد و همچنین مشاور جلوه های ویژه در Titanic و مدیریت T2 3_D: Battle Across Time, Virus, و دو قسمت از Star Trek: Voyagerرا یر عهده داشته.
ما گقتگویی را با او درباره جدیدترین کار او به عنوان سرپرست جلوه های ویژه برای کمپانی Twentieth Century Fox’s به نام X-Men: The Last Stand که توسط Brett Ratner کارگردانی شده انجام دادیم.




اینجور که به نظر میاد این کار هم یکی از اون کارهای سریع هست.
یه روزایی بود که ما برای انجام پروژه 2 سال وقت داشتیم بعد 1 سال و نیم و حالا در دو فیلم اخیر ثابت کردیم که میتوانیم آنرا در یک سال هم انجام دهیم. من بر خلاف میل خودم یاد گرفتم که ما میتوانیم این کارها را در این مقدار زمان هم انجام دهیم ولی از لحاظ فیزیکی و روحی بسیار مشکل است. باید روحیه قوی داشته باشی.فرصت تجربه کردن نداری و باید بر آنچه از قبل میدانی تکیه کنی , تصمیم بگیری و مشغول کار شوی و این روش کار کرد یعنی نمیتوانست کار نکند.


از چه موقع کار روی x-men را آغاز کردید؟
من آپریل سال قبل شروع کردم. ما کار را با یک کارگردان دیگر شروع کردیم و وقتی کارگردان تغییر کرد ما قسمت Golden Gate Bridge (پل دروازه طلایی) را تغییر دادیم که این کار خودش یک دور تازه از تغییرات را شروع کرد و در واقع ما این کار را در 9 یا 10 ماه انجام دادیم.


چند صحنه دارای جلوه های ویژه در فیلم وجود دارد؟
900. آنها با 600 شروع کردند ولی آنها می خواستند در این قسمت غوغا کنند.


شما چطور توانستید این کار را در این مدت انجام بدهید ؟
شما باید آنرا تقسیم کنید. اگر شما 2 کمپانی برای 900 شات داشته باشید سهم هر کدام 450 شات است. اگر 4 تا کمپانی داشته باشید خوب خودتون حساب کنید. ما نهایتا کار را با 10 کمپانی انجام دادیم. ما کار را هوشمندانه تقسیم کردیم. همه کار خود را خوب انجام دادند و تکنیکهای مناسب را انتخاب کردند. ما ترکیب مناسبی داشتیم و افراد مناسب در هر قسمت که می توانستند از عهده کار بر بیایند. من در ابتدا به آنها گفتم که اگر نمی توانید از عهده این صحنه ها بر بیایید به ما بگویید. این کار به ما کمک کرد. این بد نیست اگر شما مقداری کار را قبول کنید و مجبور بشوید قسمتی از آنرا پس بدهید. اگه شما نمی توانید آنرا انجام بدهید بهتره که ما بدونیم.



استودیو را چگونه انتخاب کردید؟
اگه کسی بگه که برو به فلان استودیو چون اون بهترینه من می پرسم که کدامیک از مسئولین آن , آنرا بهترین کرده؟ اگر من قبلا با کسی کار کرده باشم و اون خوب باشه شما بدنبال اون میروید. ما کار با WETA را شروع کردیم و توانستیم یک تیم خوب از بچه های آنها را در زمانی که لازم داشتیم بدست آوریم. من از استودیو Kleiser-Walczak برای فضای رمزآلود استفاده کردم چون آنها این کار را قبلا به خوبی انجام داده بودند.


آیا ظاهر کار را نسبت به فیلمهای گذشته تغییر دادید؟
ما سعی کردیم تا این کار هم مثل قسمتهای قبلی شود. ما وارد یم محیط از قبل آماده شده شدیم. تعدادی از وسایل را آماده کردیم. ما یک x-jet داشتیم که مثل یک هواپیمای هاریر در بلند شدن و نشستن عمل میکرد. من با Ben Shepherdدر فیلم Alien vs Predator کار کرده بودم و میدونستم که اون در کشتی های فضایی و کلا وسایل پرنده وارد است و ما بالاخره آن سکانس را با Cinesite گرفتیم. ما نمی خواستیم چرخ را دوباره اختراع کنیم, ما نمی خواستیم کاری متفاوت انجام دهیم. تنها قسمتی که می توانستیم متفاوت انجام دهیم شخصیت های جدید بودند.

شخصیتهای جدید چه کسانی بودند ؟
اصلیها Juggernaut Beast, Callisto و Angelو در آخر Colossusبودند. Juggernautمشکل بود ما صحنه دویدن او از میان دیوارها در تعقیب Kitty (دختری که میتوانست مردم را بگیرد و ناپدید شود) را داشتیم. برای Beast ما افکتهای زیادی نداشتیم فقط در صحنه پرواز پرشهای او را بطور دیجیتالی افزایش دادیم. Colossus برای حفاظت خود تبدیل به فلز میشد بنابراین وقتی در خطر قرار میگرفت تبدیل به گرافیک کامپیوتری میشد. بالهای Angle توسط Framestore CFC ساخته شد.




آیا بیشتر شخصیتها دارای گرافیک کامپیوتری بودند؟
فکر میکنم 6 شخصیت کامپیوتری داشتیم. هدف ما در ابتدا این بود که تا آنجا که امکان دارد از دوربین و بدل کار و مدل استفاده کنیم. ما در ابتدا فکر میکردیم که Angel یک شخصیت کاملا کامپیوتری خواهد بود ولی بعد تصمیم گرفتیم که از مدل سیمی استفاده کنیم و فقط بالها را بصورت انیمیشن طراحی کنیم. ما Halle Berry (طوفان) را بوسیله کابل از زمین باند کردیم و چرخاندیم و سپس افکت گردباد را بدور او اضافه کردیم. این تنها راهی بود که میتوانستیم کار را طبق برنامه انجام دهیم.Weta (یک شرکت گرافیک) از نرم افزار های عظیمی در تولید صحنه جنگ آخر فیلم به همراه تعداد زیادی سرباز و موتان (شخصیتهای مافوق بشری) در آن محل استفاده کرد. در صحنه پل ما افراد واقعی را در پیش صحنه داشتیم ولی در شاتهای بالا Framestore CFC افراد را بصورت کامپیوتری انجام داد.


سکانس اصلی جلوه های ویژه فیلم در کجا قرار داشت؟
ما سه سکانس اصلی داشتیم. اولی در ابتدای فیلم بود آنجا که Xavier [Patrick Stewart] و Magneto [Ian McKellen], Jean Grayنه ساله را ملاقات میکنند. ما مجبور بودیم جوری کار کنیم که آنها 20 تا 25 سال جوانتر به نظر برسند. برای این کار ما از کمپانی Lola که بخشی از کمپانی Hydralux بود کمک گرفتیم. ما این سکانس را بدون تاخییر آماده کردیم همانطور که بقیه سکانس ها را انجام می دادیم و بدون ابنکه فکر کنیم که این سکانس دارای افکت است. کار وحشتناکی بود. ما باید وزن بازیگرها را هم کم میکردیم , باید کاری میکردیم که لاغرتر به نظر بیان. یک مشکل دیگه اسن بود که ما عادت داشتیم Patrick Stewartرا در Star Trek جوانتر ببینیم برای همین ما مجبور بودیم که 20 سال به عقب برگردیم. این اولین صحنه ای بود که در فیلم میدیدیم و اگر به هر دلیلی این صحنه خوب نمیشد ما تعداد زیادی از بینندگان را برای مدت زیادی از دست میدادیم.
سکانس جالب دیگر که کاملا دیجیتالی بود صحنه اتمیزه شدن خانه Jean Grayبود. وقتی او به ققنوس سیاه تبدیل شد او خانه اش و هرچه در آن بود را از بین برد. MPC این صحنه را ساخت. این کار در یک اتاق واقعی با Framke Janssen [Jean Gray], Stewart و McKellenشروع شد. این کار یک مجموعه بود. وقتی خانه شروع به از بین رفتن کرد ما دیوارهای این اتاق را برداشتیم ولی وقتی او شیشه ها را شکست و شروع به جیغ ردن کرد همه سکانس بطور کامل دیجیتالی شد به همراه لباسهای Xavier. لباس او شروع به پاره شدن کرد. این یک صحنه هنری بود و باید خوب کار میشد و ما فکر میکنیم که شد.
حرکت پل Golden Gate سومین سکانس مهم فیلم بود. این سکانس توسط Framestore CFC و با تلفیقی از مدلسازی و عکاسی و گرافیک کامپیوتری ساخته شد. این یک سکانس برنامه ریزی شده طولانی بود – اولین سکانسی که ما طرح آنذا اماده کردیم (Storyboard) و آخزین سکانسی که نمایش داده شده. ما همزمان در SanFrancisco و Vancouver فیلمبرداری کردیم. در سانفرانسیسکو ما از یک ست واقعی 300 در 400 فوتی و یک مدل واقعی از Golden Gate استفاده کردیم. ما ار چندین زاویه که در لیست نبود فیلم گرفتیم و توانستیم از آنها استفاده کنیم. ما یک پلات شات 360 درجه از پل و جزیره Alcatraz Island با هلیکوپتر داشتیم و من خودم پلات شات جزیره را گرفتم. Framestore CFC بطور دیجیتالی همه پل را مدلسازی کرد. ما تعداد زیادی رفرنس داشتیم و به همین خاطر میتوانستیم در همه جهات حرکت کنیم و این منجر به آخرین صحنه هنری فیلم شد. پل به سمت جزیره Alcatraz حرکت کرد جایی که نبرد اصلی در جریان بود و همه صحنه های نابودی Alcatraz که کار Weta بود.




استادیو هایی که کار صحنه های بزرگ را در دست داشتند کار جلوه های ویژه شخصیت ها را هم در آن سکانس ها به عهده داشتند؟

خیلی دیوانه کننده بود. افراد در حال کار روی پنجه های Logan بودند در حالی که گروه دیگر روی سکانس در جای دیگر کار میکردند. تعداد زیادی دوباره کاری داشتیم.


آیا شما قبل از اینکه استودیو ها شات ها را دریافت کنند فیلم را Color Time کرده بودید ؟
ما دیر مشغول Color Time شدیم بخاطر اینکه مشغول فیلمبرداری بودیم ولی ما همه چیز را بصورت طبیعی (Natural Graded) گرفتیم. من به هر استدیو میرفتم و Timing را جاهایی که فکر میکردم لازم داشت انجام میدادم. بیشتر 900 شات در 6 هفته آخر آماده شد.

درباره این کار چه احساسی داری؟
ما خیلی خوشحالیم. مردم از دیدن آن هیجان زده میشوند. من بسیار خوشحالم از اینکه با این گروه همکاری داشتم و این کار یک تجربه خوب برای من بود و خوب هم از آب درآمد ولی نمی خواهم دوباره با این سرعت این کار را انجام دهم ولی ار نتیجه کار راضی هستم. امیدوارم که عجله ای به نظر نیاد.

نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()

این هفته در سینماهای امریکا فیلم ابرقهرمانی بازگشت سوپرمن با بازی براندون راث در نقش سوپرمن و کوین اسپیسی در نقش لکس لوتر اکران شده است . کارگردانی فیلم بعهده برایان سینکر بوده و استدیوی برادران وارنر تهیه آنرا بر عهده دارد . در این قسمت مرد آهنین پس از ملاقات با بازماندگان سیاره کرایپتون به سیاره زمین باز می گردد تا یکبار دیگر منجی مردم بر علیه توطئه های شیطانی لکس لوتر باشد .

فیلمهای سوپرمن بر اساس مجموعه کتابهای کامیک کمپانی DC ساخته شده اند و این فیلم در واقع چهارمین فیلم سوپرمنی است که تولید شده است . سه قسمت قبلی با بازی کریستوفر ریوو در سالهای ???? ، ???? و ???? ساخته شده بودند .

دریافت تریلر
 
فیلم موفق شد در ? روز نخست اکرانش ??.? میلیون دلار فروش کند .


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.


Changing Lanes مسیرهای متغیر

تاریخ انتشار : 12 آوریل 2002
استدیو : Paramount
کارگردان : Roger Michell
نویسنده : Chap Taylor, Michael Tolkin
بازیگران : Ben Affleck, Samuel L. Jackson, Toni Collette, Sydney Pollack, Tina Sloan, Kim Staunton
نوع فیلم : درام ، هیجانی
رده سنی : R
مدت 99 دقیقه
خلاصه فیلم : گاوین یک وکیل مدافع در شهر نیویورک است که در حال رانندگی بسوی دادگاه برای ارائه دادن اسناد و مدارک یک پرونده چند میلیون دلاری می باشد . از سوی دیگر دویل نیز یک فروشنده الکلی است که همسرش قصد دارد بزودی از او جدا شود و می خواهد سرپرستی پسرشان را از آن خود کند . دویل نیز می کوشد تا ثابت کند می تواند پدر خوبی برای پسرش باشد و بنابراین در حال رفتن به دادگاه است . در بین راه اتومبیل گاوین و دویل با هم تصادف می کند و اتومبیل دویل بشدت خسارت می بیند . گاوین چون عجله زیادی دارد تصمیم می گیرد منتظر پلییس نشده و به دویل یک چک سفید می دهد اما او چک را قبول نمی کند زیرا معتقد است قانون باید در مورد آنها تصمیم گیری کند . بنابر این گاوین دویل را را بحال خودش باقی می گذارد اما تصادفاً کاغذهایی را که برای ارائه دادن در دادگاه لازم دارد و قاضی فقط تا امروز به او فرصت داده را در صحنه تصادف جا می گذارد . حال دویل چیزی در اختیار دارد که گوین بشدت به آنها احتیاج دارد و دویل نیز قصد پس دادن آنها را ندارد .


see larger picture



Unfaithful بی وفا

تاریخ انتشار : 10 می 2002
استدیو : 20th Century Fox
کارگردان : Adrian Lyne
نویسنده : William Broyles Jr., Alvin Sargent
بازیگران : Richard Gere, Diane Lane, Olivier Martinez, Erik Per Sullivan, Myra Lucretia Taylor, Michelle Monaghan
سایت رسمی : Unfaithful
نوع فیلم : درام ، هیجانی
رده سنی : R
مدت 124 دقیقه
خلاصه فیلم : ادوارد و کانی سامنر زن و شوهر خوشبختی هستند که بهمراه پسر نه ساله شان چارلی در خانه ای زیبا در شهر نیویورک زندگی می کنند . یکروز که کانی برای خرید به محله منهتن می رود و قصد سوار شدن به تاکسی را دارد با مرد جوان و خوش قیافه فرانسوی به اسم پل برخورد کرده و پل به کانی کمک می کند . پس از این برخورد آنها بیشتر با هم آشنا می شوند و کانی در می یابد که پل یک کتابفروش است . کانی روز بعد ظاهراً برای تشکر از کمک پل نزد او می رود اما در واقع او عاشق پل شده و بتدریج رابطه آنها با هم صمیمی شده و مرتباً با هم عشق بازی می کند . از سوی دیگر ادوارد کم کم متوجه تغییر در رفتار کانی می شود و در می یابد کانی با او در زندگی صادق نیست . بنابراین ادوارد یک کاراگاه خصوصی استخدام می کند تا کانی را تعقیب کرده و علت این موضوع را پیدا کند . کاراگاه عکسی از پل و کانی را برای او می آوردو و ادوارد نیز تصمیم می گیرد بسراغ پل برود .


see larger picture


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.

نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()
اخبار سینمایی

+ استیون اسپیلبرگ قرار است با همکاری استدیوی پارامونت فیلم علمی تخیلی پرهزینه ای در مورد تعدادی فضانورد بسازد که با استفاده از یک چاله فضایی (Worm Hole) به زمان و دنیایی دیگر سفر می کنند . او برای اینکار قصد دارد از یکسری جلوه های ویژه خاص استفاده نماید و همچنین از تئوری نسبیت انیشتین در فیلمش بهره ببرد . اسپیلبرگ امیدوار است بتواند این پروژه را کارگردانی نیز بکند اما فیلم تا ? سال آینده ساخته نخواهد شد . اسپیلبرگ پیش از این فیلم قصد دارد قسمت چهارم ایندیانا جونز و همچنین فیلمی در مورد زندگی آبراهام لینکلن با بازی لیام نیسون بسازد .

استیون اسپیلبرگ

+ استدیوی پارامونت با همکاری کمپانی فیلم سازی پلان B که متعلق به براد پیت می باشد قصد تهیه نسخه سینمایی بر اساس کتاب ترسناک ‘جنگ جهانی Z ‘ World War Z را دارد . نویسنده این کتاب مکس بروکس بوده و کتاب دنباله ای بر رمان پر فروش سال ???? این نویسنده با نام ‘راهنمای زنده ماندن زامبی’ است . داستان این مجموعه ناول در مورد گروهی از انسانها است که با زامبی هایی که قصد سلطه بر زمنی را دارند مبارزه می کنند .

جلد کتاب

+ آدام سندلر بهمراه کوین جیمز قرار است در فیلمی کمدی با عنوان ‘اکنون شما را چاک و لاری می نامم’ I Now Pronounce You Chuck and Larry بازی کنند . فیلم محصول استدیوی یونیروسال بوده و دنیس دوگان آنرا کارگردانی خواهد کرد . داستان فیلم در مورد دو آتش نشان مرد است که بعنوان دو همجنس باز با هم ازدواج می کنند . فیلم تابستان ???? اکران خواهد شد . آخرین ساخته دوگان فیلم کمدی ‘ذخیره ها’ بود که بهار امسال برای استدیوی سونی اکران شد .

آدام سندلرکوین جیمز

+ جاش هارتنت نقش اصلی در فیلم ترسناک اکشن ‘سی روز شب’ 30 Days of Night را که بر اساس یک کامیک بوک ساخته می شود را بر عهده خواهد داشت . کمپانی گاست هاوس با همکاری استدیوی سونی قصد دساخت این فیلم را دارد و داستان آن در مورد کلانتر یک شهر کوچک در آلاسکا است که در اواسط زمستان که آفتاب سی روز است طلوع نکرده بایستی با یکسری خون آشام که ه افراد شهر حمله کرده اند مقابله کند . فیلم قرار است پائیز ???? اکران شد . هارتنت برای سال جاری فیلم کوکب سیاه ساخته برایان دی پالما را در نوبت اکران دارد .

جلد کامیک

+ فیلیپ سیمور هافمن ، برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال ???? ، بهمراه تام هنکس و جولیا رابرتز در فیلم ‘جنگ چارلی ویلسون’ Charlie Wilson’s War بازی خواهد کرد . فیلم که توسط مایک نیکولز کارگردانی شده و بر اساس کتاب جرج کرایل ساخته می شود در مورد یک عضو فاسد کنگره آمریکا و یک مامور سازمان سیا است که مخفیانه از مبارزین افغان در جنگ با شوروی پشتیبانی می کنند . قبل از این فیلم ، هافمن بهمراه اتان هاوک و آبرت فینی در فیلم هیجانی  ‘قبل از اینکه شیطان بداند تو مرده ای’ Before Devil Knows You’re Dead بازی می کند که درباره دو برادر است که تلاش می کنند از فروشگاه جواهر والدینشان سرقت کنند اما ناگهان همه چیز بهم می ریزد . این فیلم توسط سیدنی لومت کارگردانی می شود .

جولیا رابرتزفیلیپ سیمور هافمناتان هاوک

+ قسمت سوم فیلم ترسناک-اکشن ‘رزیدنت اویل’ Resident Evil با بازی بازیگران قبلی مجموعه یعنی میلاجوویچ ، مایک اپس و اودل فهر در مکزیک در حال ساخت است . همچنین قرار است بازیگران جدیدی چون آلی لارتر ، آشانتی و کریس اگان نیز در این قسمت بازی کنند . فیلم بر اساس یک مجموعه بازی ویدیوئی مشهور ساخته می شود  و لارتر در فیلم نقش یک کاراکتر تازه به نام کلر را دارد که در قسمت دوم بازی معرفی شده بود . این قسمت توسط راسل مولکاهی و بر اساس فیلمنامه پل.دبلیو.آندرسون در حال ساخت است . فیلم اواخر تابستان ???? اکران می شود .

میلا جوویچ

+ وین دیزل قرار است نقش اصلی را در فیلم اکشن هیجانی ‘انتقال آب سیاه’ Black Water Transit بازی کند . بازیگران دیگری چون کوین باکون و جیمز فرانکو نیز در آن بازی دارند و فیلم بر اساس ناولی از کارستن استراود ساخته می شود . فیلم سال 2007 اکران خواهد شد و فیلمبرداری آن از ژولای امسال در شیکاگو آغاز می شود . 

جلد کتاب

+ جان مالکوویچ بجای رالف فاینس نقش اصلی فیلم درام ‘رسوائی’ Disgrace که بر اساس کتاب مشهوری نوشته جی ام کوتزی بازی خواهد کرد . داستان فیلم درباره یک استاد ادبیات دانشگاه در شهر کیت تاون در افریقای جنوبی  است که با یکی از شاگردانش روابط عاشقانه بر قرار می کند اما این ماجرا لو رفته و او از دانشگاه اخراج می شود . فیلم توسط استیو جاکوبس کارگردانی خواهد شد .

جان مالکویچ

+ لن وایزمن ، کارگردان مجموعه فیلم دنیای زیرزمینی ، در حال مذاکره با استدیوی فاکس قرن بیستم برای کارگردانی ‘جان سخت ?’ Die Hard 4 با بازی بروس ویلیس می باشد . در این قسمت قرار است ویلیس در نقش جان مک کلین با یک سازمان تروریستی اینترنتی مقابله کند . سه قسمت قبلی این مجموعه تاکنون 740 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته اند . فیلم قرار است تابستان سال آینده اکران شود .

لن وایزمن بهمراه همسرش کیت بکینسل

+ پیتر سارسگارد ، رجینا کینگ و جان سی رایلی در فیلم کمدی جدیدی با عنوان ‘سال سگ’ Year of Dog برای استدیوی پارامونت بازی خواهند کرد . فیلم که توسط مایک وایت کارگردانی می شود درباره یک منشی دقیق و منظم است که زمانیکه سگ مورد علاقه اش بطور ناگهانی می میرد زندگی اش کاملاً دگرگون می شود . سارسگارد اخیراً فیلمهای ‘نقشه پرواز’ و  ‘جارهد’ را روی پرده سینماها داشته است .

پیتر سارسگارد

+ وس کراون ، تهیه کننده نسخه جدید فیلم ترسناک ‘تپه ها چشم دارند’ Hills Have Eyes که امسال فروشی خوبی داشت ، اعلام کرد مشغول کار بر روی فیلمنامه قسمت دوم آن می باشد . داستان این قسمت درباره گروهی از کارآموزان گارد ملی است که برای آموزش به صحرا آورده شده اند اما در آخرین روز تمرین مورد حمله خانواده آدمخواران قرار می گیرند .

پوستر فیلم اول


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.

نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()

BlazeVideo HDTV Player is a full-featured and easy to use BlazeVideo HDTV Player software, combining HDTV playback, FM receiving, video record and DVD playback functions. You can make advantage of PC monitor"s high resolution, watch, record, playback high definition HDTV program or teletext broadcast program.

BlazeVideo HDTV Player also acts as your multi-media center, with superior video and audio quality, it supports DVD, VCD, SVCD, MP3, MPEG and Pictures playback. The more advanced features, such as video/audio record, video capture, bookmark preview, picture slideshow, screen control, special audio effect, optional skin, bring you an infinite wonderful multi-media world.
BlazeVideo HDTV Player has wide compatibility, supporting most popular TV Card with BDA interface on market, runs stably and smoothly on Windows 98 SE/Me/2000/XP operating system.

Let"s see what can BlazeVideo HDTV Player do for you?

* Playing HDTV program
* Playing teletext broadcasting
* Playing FM radio with Visualization effect
* Realtime record favorite HDTV program
* Schedule record favorite HDTV program
* EPG guide, live update program list and program guide
* Auto & manually scan all available channels
* Display subtitle, support multiple language & audio channels
* Schedule watch HDTV program at specified time
* TimeShifting, pause watching HDTV program
* Capture HDTV program video as still image
* Freely manage favorite channels
* Multi-channel preview to quickly access favorite programs
* Playing DVD/SVCD/VCD/CD disc
* Record DVD video & audio
* DVD bookmark preview to quickly access favorite title/chapter
* Playing most popular media files
* Playing picture as slide show with background music
* Playing external video devices
* Advanced power saving scheme for notebook PC


Code:
h*****p://rapidshare.de/files/31298865/Blaze_HDTV_Player_2.1__By_5ive_Team__.exe

Password : 5ive.caucasus.net


نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()

گروه متالیکا در سال 1981 کار خود را در کالیفرنیا آغاز کرد.پس از آشنا شدن دو تن از اعضای اصلی گروه یعنی "لارس آلریش"

(متولد 26 دسامبر 1962 در کپنهاک-دانمارک) و "جیمز آلن هدفیلد" (متولد 3 آگوست در لس آنجلس-آمریکا) آنها برای انتخاب

اعضایی مناسب برای گروه و هماهنگ نمودن خود دست به ساخت چند قطعه نمایشی زدند.

اولین کار نمایشی خود را به نام "کشتار آهنین" (Metallmassacre) در ژانویه 1982 اجرا نمودند.در این قطعه "لارس آلریش"

نوازندگی جاز را بر عهده گرفت و "جیمز هد فیلد" نوازندگی بیس گیتار و خوانندگی آن را بر عهده گرفت و یکی از دوستانش به

revisited) زدند.این E.P به همراه 5 قطعه اجرا شد که میتوان گفت ضعیف ترین کار آنان بود.آنان از این آلبوم به عنوان کار تمرینی

و نمایشی برای هماهنگ شدن "جیسون" با گروه یاد میکنند.این آلبوم پس از مرگ "کلیف برتون" و نیمه تمام گذاشتن اجرا ها و

با ساختن اتاق ضبطی در گاراژ خانه "لارس" تهیه گردید.

آنان برای اینکه مجددا مانند سابق به اوج برسند تصمیم به تهیه آلبوم جدید به نام "...و عدالت برای همه" (…


And justice for all)

 گرفتند.این بار با ساخت این آلبوم دستگاه بیمار عدالت در آمریکا را زیر سوال بردند و با آهنگ "...و عدالت برای همه" خشم و نفرت

خود را از اجرای عدالت کور در آمریکا ابراز داشتند. آنان با طرحی که بر روی این آلبوم نهادند نشان دادند که حرف اول را پول در این

عدالت میزند و همانگونه که در آرم این آلبوم مشاهده میشود ,الهه ای با چشمان بسته و ترازویی با کفه های پر از پول در حال

اجرای عدالت است.پیش از آمدن این آلبوم به بازار گروه در پاییز 1988 اقدام به برپایی کنسرتی به همراه گروه "کوینز رایش"

(Queensryche) نمود که در این کنسرت دو قطعه از کار جدبدشان را اجرا نمودند.که با استقبال بی نظیری روبرو شد و سر انجام

این آلبوم در اوایل سپتامبر 1988 وارد بازار شد. در اواخر همان سال گروه دست به تهیه فیلم مستندی در باره فعالیتهای گذشته

- شان به خصوص در باره "کلبف برتون" زد و آنان این فیلم را به دوست از دست رفته شان تقدیم کردند.

پس از آن گروه برای اجرای 140 کنسرت راهی سفر شدند.تا اینکه در اواخر سال 1989 آنان در سکوت غیره منتظره ای فرو رفتند .

این سکوت تا اواسط سال 1991 ادامه داشت تا اینکه در "12 آگوست 1991" با بیرون دادن آلبوم جدیدشان به نام "سیاه" (


Black)

مجددا پای به عرصه نهادند.این آلبوم شیوه و زیبایی یک کار گروهی را در موسیقی نشان میدهد و میتوان گفت این اثرشان

قویترین کار این گروه است.از آهنگ تند "مرد شنی را وارد کنید" (Enter sandman) تا آهنگ سنگین "دیگر هیچ چیز اهمیت ندارد"

(Nothing else matters) و "نابخشوده" (The unforgiven) همه و همه پر از تکنیک و متفاوت با یکدیگرند.برای تهیه این آلبوم آنان

چیزی حدود 10 الی 11 ماه در استدیو ضبط خویش مشغول کار بودند و ابن کار شبانه روزی نتیجه اش آلبومی شد که چیزی حدود 5

 سال جزو پر فرو شترین آلبومهای موسیقی جهان بود و در این مدت چیزی حدود 10 میلیون کپی رسمی از این اثر فروخته شد.با

آمدن کار جدیدشان آنان توانستند در هفته اول در صدر جدول بهترین گروه های سال قرار گیرند.آنان از "آگوست 1991 تا جولای

1993 اقدام به برپایی 400 کنسرت در سراسر جهان نمودند .اولین اجرای آلبوم جدیدشان را در (Madison Squaregarden) برای

هزاران علاقه مند بصورت رایگان انجام دادند.

در سالهای 1991 و 1992 آنان مجددا برای "مونستر اوراک" برنامه اجرا نمودند که مهمترین آنها در روسیه و انگلستان بود.یکی دیگر از این اجرا ها کنسرت بزرگی به مناسبت در گذشت "فرد مرکوری" (


Freddie Mercury) خواننده گروه "کویین" (queen) بود که این

کنسرت را آنان به همراه چند گروه دیگر از جمله "گانز این روس" (Guns n roses) و "کویین" (Queen) اجرا نمودند که بلیتهای این

کنسرت به نفع بیماران ایدزی فروخته شد. در یکی دیگر از این اجرا ها که در (منترال -کانادا) برگزار شد.هنگام اجرای برنامه بر اثر

انفجار مواد منفجره بر روی سن "جیمز" از ناحیه دست و پا آسب دید و باعث شد که برنامه متوقف شود.پش از 16 روز آنان برای

اینکه کار نیمه تمامشان را به پایان برسانند دست به اجرای کنسرت دیگری زدند که در این کنسرت به دلیل مصدومیت "جیمز"

فردی به نام "جان مارشال" نوازندگی گیتار را بر عهده گرفت و "جیمز" فقط به خواندن پرداخت.پس از آن گروه فعالیت خود را کم

کرد و به استراحت پرداخت.در این مدت شایعه شد که گروه قصد دارد به کار خود پایان دهد و قرار است اعضای گروه از یکدیگر جدا

شوند. تا اینکه در سال 1996 آلبومی به نام "پرکن"(Load) را بیرون دادند.آنان پس از آنکه مدت 5سال آلبومی بیرون نداده بودند این

بار کاری متفاوت با آثار دیگرشان انجام دادند.این تفاوت از نوع سبک,محتوای اشعار و حتی ظاهرشان را در برمی گرفت .

آنان در این آلبوم بیشتر سعی داشتند به مسائل اجتماعی جامعه خود بپردازند.آنان برای اولین بار اثر جدیدشان را در "لولا پالوزا"

در انگلستان به مردم معرفی کردند.اما پس از 5 سال انتظار و بعد از آلبوم "سیاه" مردم انتظار بیشتری از آنان داشتند.

اما به گفته سرپرست گروه "لارس آلریش" دیگر آنان نمیخواهند به سبک گذشته ی خود کار کنند.و گروه سعی دارد کارهایی متفاوت

انجام دهد.گروه متالیکا به اجرا های خود ادامه میدهد تا اینکه در اواخر سال 1996 در کنسرتی به نام "پور تورینگ می" (

قطعه ای از آخرین کارشان را که در سال 1996 به بازار آمد اجرا نمودند و نام آلبوم جدیدشان را "دوباره پر کن" (Reload) نهادند.به


گفته اعضای گروه این دو آلبوم آخرشان ,به هم پیوسته اند و یکدیگر را کامل میکنند.

در تابستان 1998 دست به اجرای مجدد 2 آلبوم آخرشان زدند و نامش را "پایین پر کن" (Downlaod) نهادند .در اوایل سال 1999

گروه کار جدیدی به نام "روزهای همکاری در گاراژ" را حاضر نمودند .اشعار این آلبوم متعلق به گروه های دیگر است که توسط این

گروه اجرا شده و به گفته اعضای گروه این اشعار همان متن های قدیمی است که تنها آهنگ و ریتم آنها عوض شده است .
Poor turing my)

نام "لیود گرند" تکنوازی گیتار را بر عهده گرفت.

با آمدن دومین قطعه نمایشی آنان به نام "روشنایی را فرا دهید" (

"دیو ماستین" نوازندگی گیتار را بر عهده گرفت و شخصی به نام "ران مک گاونی" نوازندگی بیس را بر عهده گرفت که با آمدن او

"جیمز" به نوازندگی ریتم گیتار و خوانندگی پرداخت.

پس از آن , آنان اولین بار برای اجرای این قطعات به سانفراسیسکو رفتند.اجرای این قطعات در کلوپ های زیر زمینی در

سانفراسیسکو صورت گرفت.پس از این اجرا ها گروه تصمیم گرفت در خود تغییراتی به وجود آورد و نقاط ضعف خود را بر طرف نماید.

از این رو شخص جدیدی به نام "جف وانر" به جای "ران مک گاونی" وارد شد.اما این عضو جدید نیز نتوانست جایی برای خود میان

گروه پیدا کند و کار او مورد پسند "لارس" و "جیمز" قرار نگرفت و به ناچار از گروه کنار کشید.

سر انجام در اواخر سال 1982 شخصی به نام "کلیفرد برتون" متولد 1 فور?ه 1962 در کالیفرنیا-آمریکا) که پیش از آن در گروه

"تروما"فعالیت داشت به این گروه پیوست."کلیف برتون" دقیقا همانی بود که گروه میخواست."برتون" در حقیقت نیمه گمشده

گروه بود که با آمدنش گروه تقریبا شکل اصلی خود را پیدا کرد.سپس گروه دست به تهیه اولین آلبوم خود به نام "بکشیدشان"

(

اولین اثرشان وارد بازار شد.با آمدن اولین آلبومشان کار "دیو ماستین"مورد پسند گروه قرار نگرفت و سر انجام بر اثر در خواستهای

نا معقولانه دیو از اعضای گروه و به وجود آمدن مشکلاتی میان افراد, "دیو ماستین" از گروه اخراج شد.

نام "کری همت" (متولد 1962 در سانفراسیسکو-آمریکا) که سابقا در گروه "اکسودوس" فعالیت داشت وارد گروه شد.

"کری همت" یکی از بهترین شاگردان "جو ساتر یانک" که یکی از بهترین نوازندگان و استادان گیتار است, بود.او در اولین اجرای

خود همراه گروه در تاریخ" 16 آوریل 1983"به خوبی درخشید و سریعا خود را با اعضای دیگر گروه هماهنگ نمود.

سپس آنان اولین تور خود را در "12 آگوست 1983" در شیکاگو اجرا نمودند.و اولین آلبومشان را به مردم معرفی کردند که این

آلبوم بیشتر جنبه تبلیغاتی برای گروه داشت و آنان سعی کرده بودند که در این آلبوم مردم را با سبک خود آشنا نمایند.پس از

چند اجرای زنده در کلوپهای زیرزمینی نقاط مختلف آمریکا, آنان به فکر تهیه دومین اثرشان به نام "سوار بر رعد"(

 افتادند و برای تهیه و ضبط این آلبوم تصمیم گرفنتد به دانمارک سفر کنند.اما قبل از آن فرصت را غنیمت شمردند و به انگلستان

رفتند تا برای اطمینان بیشتر از کار خود دست به یک اجرای زنده به همراه مهمی در زمینه موسیقی راک به نام "پیتر مینش"

آشنا شدند."پیتر" پیش از آن با گروه "دف لپارد" همکاری میکرد و آنان را در جهان مطرح کرده بود.آنان از این موقعیت استفاده کردند

و برای تهیه دومین آلبومشان با او قرار داد بستند.در اواسط سال "1984" با آمدن دومین کار گروه به بازار در مدتی کمتر از چند

هفته چیزی حدود 100000نسخه از این آلبوم فروخته شد که این خود رکوردی خوب برای یک چنین گروه تازه کاریست.در این میان

کار گروه مورد توجه کمپانیهای تهیه و تکثیر کاستهای موسیقی قرار گرفت و آنان در صدد بستن قرار داد با گروه بر آمدند تا اینکه

کمپانی "الکترا" موفق به بستن قرار داد با گروه گردید.سپس گروه متالیکا به اروپا میرود و دست به چندین اجرای زنده میزند که از

 مهمترین آنها "فستیوال مونستر آف راک" در انگلستان و "فستیوال متال همر" در آلمان بود.

آنها در "فستیوال دی آن دگربن" در تاریخ (??آگوست 1985 در آمریکا) موفق به دریافت صفحه طلایی به خاطر بهترین گروه و بهترین

آلبوم میگردند.پس از به دست آوردن چند موفقیت خوب این جوانان تصمیم به تهیه سومین آلبومشان "ارباب عروسکان خیمه
شب بازی (

هماهنگی را که از آلبوم قبل شروع کرده بودند از خود نشان دادند و مانند آلبوم قبل از یک آهنگ بدون کلام نام "اوریون" استفاده

کردند تا با اجرای این آهنگ قدرت خود را در به اجرا در آوردن آهنگها نشان دهند. این بار گروه اجرای زنده اثر جدیدشان را با

برنامه های "اوزک اوزبورن" آغاز نمودند.در اواسط این برنامه ها آنان موفق به دریافت صفحه طلایی شدند.سپس آنان در روز کلید

 دانمارک در تاریخ "1 جولای 1986" به همراه "فیل کالینز" و "اریک کلاپتون" تصمیم به اجرای کنسرتی گرفتندکه در این میان بر اثر

حادثه مچ دست "جیمز" میشکند و برنامه متوقف میشود.گروه به فعالیت خود به همراه اعضای اصلیش یعنی "لارس.جیمز.کلیف.

کری" ادامه میداد تا اینکه حادثه ای وحشتناک باعث توقف فعالیت آنها میشود.
 

در "26 سپتامبر 1986" زمانی که قرار بود آنها در کشور "سوئد" به همراه گروه "آنتراکس" برنامه اجرا کنند ,اتوبوس حامل اعضای

گروه بر اثر سرعت زیاد از جاده خارج شده و واژگون میشود.در اثر این حادثه فردای آن روز "27 سپتامبر 1986" "کلیف برتون" جان

خود را از دست داد.

گروه کار خود را به مدت 2 ماه متوقف میکند.تا اینکه جوان خوش شانسی به نام "جیسون نیوزتد" (متولد 4 مارس 1963 میامی-

آمریکا) که پیش از آن در گروه "فلستام اند جستام" فعالیت داشت به جای "کلیف خدابیامرز" وارد گروه شد.

هر چند کار این دو نفر قابل مقایسه نبوده و نیست اما گروه به سرعت شکل قبلی خود را بدست آورد و "جیسون"در اولین اجرای

زنده خود در تاریخ "8 نوامبر 1986"نشان داد که میتواند برای گروه مفید باشد و سریعا توانست میان دیگر اعضای گروه جایی برای

خود بیابد.

دراین میان برای اینکه آنان بتوانند مجددا هماهنگی خود را بدست آورند دست به تهیه آلبومی به نام (the $5.98 E.P Garage days

Master of puppets) میگیرند.آنان برای تهیه و ضبط کار جدیدشان وارد بازار میشوند , در این آلبوم نیز آنان نهایت
Ride the lightning)
"دیو ماستین" پس از اخراج شدن از متالیکا دست به ایجاد گروه رقیبی به نام "مگادث" (Mega death) زد.پس از آن شخصی به
Kill em all) زدند.در ژانویه 1983 آنان برای ضبط اولین آلبومشان دست بکار شدند و با وجود مشکلات فراوان در ماه "می 1983"
Hit the light) تغییراتی در گروه صورت گرفت.به جای "لیود گرند"
نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()
http://cinevitech.persiangig.com/cinevitech_blog/amuzesh_edit_gheire_khaty.rar

قسمت اول

http://cinevitech.persiangig.com/cinevitech_blog/burnsub2avi.rar


نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()
T.A.T.U

تتو از دو تا دختر روسی به اسمهای : یولیا (جولیا) ولکووا و النا (لنا) کاتینا تشکیل شده.

جولیا متولد 25 اکتبر 1985 :
 

و لنا متولد 5 جولای 1984 :

 

وقتی 15 16 ساله بودن از خونه فرار میکنن و روسیه رو ترک می کنن به مقصد انگلیس .... اولین آهنگشون All The Things She Said که درباره پریشانی ذهن دختری حرف می زنن که عاشق دختر دیگه ای شده و تموم زندگیش در گرو این عشق سرزنش شده از طرف اجتماع قرار گرفته که در واقع این آهنگو خطاب به هم می خونن ... اولین آلبومشون "200 km In Wrong Lane"
(200 کیلومتر در کوچه ی اشتباهی )1999 و آلبوم دیگه شون که 2002 منتشر شد They"re not gonna get us ( اونها نمی تونن ما رو بگیرن) و کمپانی یونیورسال از اونا حمایت کرد و کم کم به خواننده های بسیار معروف و جنجالی تبدیل شدن ...و در حال حاضر در آلمان و انگلیس و آمریکا خیلی خیلی جنجال برانگیزن ...

و در سال اخیر تاریخی ترین و پرجمعیت ترین کنسرت تاریخ روسیه رو برگزار کردن .

خودشون اخیرآ اعلام کردن که

Lesbian بودن اونها حقیقت نداره و این فرهنگ رو فقط برای اینکه مردم بتونن بپذیرن که همچین مسئله ای هم بین دخترها وجود داره به نمایش گذاشتند

 

نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()
<      1   2   3      >

بالا

بالا