سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 24: امروز
اخبار سینمایی

+ برندان فریز قرار است بهمراه پل بتانی در فیلم فانتزی ‘قلب مرکبی’ Inkheart که بر اساس کتابی از کورنلا فونکه ساخته می شود بازی کنند . داستان فیلم درباره دختری است که پدرش قادرست  با خواندن کتابها ، شخصیتهای قصه های آنها را زنده کرده و بدنیای واقعی وارد کند . فیلم قرار است سال ???? اکران شود . فریز هم اکنون مشغول بازی در فیلم ماجرایی ‘سفر بمرکز زمین’ است که این یکی هم سال ???? اکران خواهد شد .

برندان فریزپل بتانی

+ پیتر جکسون قصد دارد نسخه جدیدی از درام جنگی ‘سد خراب کن ها’ Dam Busters را تهیه کند . فیلم اصلی که در سال ???? ساخته شده بود در مورد ماجرای واقعی تلاش نیروهای ارتش انگلستان در زمان جنگ جهانی دوم برای بمباران و تخریب یک سد بزرگ آلمانی می باشد .

سد خراب کن ها

+ استدیوی یونیورسال و کمپانی Image Entertainment قصد دارند فیلم هیجانی ‘معاوضه’ Changeling را به کارگردانی ران هاوارد ، کارگردان راز داوینچی ، بسازند . داستان فیلم که بر اساس یکسری حوادث واقعی ساخته می شود درباره زنی است که کودکش توسط آدم ربایان ربوده می شود و او تقاضای آنها را برآورده می کند اما او بزودی در می یابد پسری که به او بازگردانده شده فرزند او نیست .

ران هاوارد

+ سارا میشل گلر قرار است در فیلم ترسناکی با عنوان ‘تسلیم شده’ Addicted بازی کند . این فیلم که در واقع دوباره سازی یک فیلم کره ای است درباره زن جوانی می باشد که همسر و برادر شوهرش بعد از یک تصادف مرگبار به کما می روند و بعد از مدتی برادر شوهرش بهوش آمده و ادعا می کند که همسر اوست . گلر برای سال ???? فیلمهای ترسناک  ‘کینه 2’ و ‘بازگشت’ را در نوبت اکران دارد و قرار است در فیلم ‘آلیس’ نیز بازی کند .

سارا میشل گلر

+ استدیوی برادران وارنر قصد دارد فیلمی ابرقهرمانی بر اساس مجموعه کتابهای کامیک ‘گشت مجازات’ Doom Patrol محصول کمپانی DC بسازد . فیلم که آکیوا گلدزمن تهیه کننده آن می باشد داستانی مشابه مردان ایکس دارد درباره گروهی ابرقهرمان است که با بدیها مقابله می کنند .

کامیک گشت مجازات

+ متیو مک کوناگی بهمراه کیت هادسن در فیلم کمدی ماجرایی ‘طلای احمق ها’ Fool’s Gold محصول استدیوی برادران وارنر بازی خواهند کرد . داستان فیلم درباره یک زن و شوهر جستجوگر گنج است که پس از هشت سال تلاش ناموفق ورشکست شده و از هم جدا می شوند اما در ادامه بطور اتفاقی نقشه یک گنج واقعی را پیدا می کنند . این دو بازیگر قبلاً در فیلم موفق ‘چگونه در ده روز یک مرد را از دست دهیم’ بازی کرده بوند .

کیت هادسنمتیو مک کناگی

+ آنگ لی ، برنده اسکار بهترین کارگردان در سال جاری ، فیلمی هیجانی با عنوان ‘شهوت ، هشدار’ Lust, Caution می بسازد  که داستان آن در شانگهای و در زمان جنگ جهانی دوم سپری می شود .

آنگ لی

+ کمپانی وینستین قصد دارد فیلم درام-هیجانی ‘چهار شوالیه’ Four Knights را به کارگردانی پل مک گیگان بسازد . داستان این فیلم  که در قرن ?? ام میلادی می گذرد درباره چهار شوالیه ماجراجوست که از سوی شاه هنری دوم مامور می شوند تا با یک شورشی مذاکره کنند اما تصادفاً او را بقتل می رسانند و مجبور می شوند به یک قلعه قدیمی فرار کنند . گفته می شود مت دمون یکی از نقشهای اصلی را بر عهده خواهد داشت . گیگان همچنین قرار است روی اقتباسی سینمتایی از سریال ‘برابرکننده ‘ Equalizer کار کند .

پل مک گیگان

+ جک نیکلسون و مورگان فریمن در درام ماجرایی ‘لیست باکت’ Bucket List بازی خواهند کرد . فیلم درباره دو بیمار روی به مرگ است که هر کدام لیستی از آرزوهای خود را می نویسند و پس از خارج شدن از بیمارستان تصمیم می گیرند قبل از مرگ این آرزوها را برآورده سازند .

جک نیکلسون

+ لیو تیلور قرار است در  فیلم دلهره آوری با عنوان ‘غریبه ها’ Strangers بازی کند . داستان فیلم درباره زوج جوانی است که در یک خانه قدیمی و دورافتاده زندگی می کنند و زمانیکه سه غریبه نقابدار وارد خانه آنها می شوند زندگیشان دچار خطر می شود . فیلم پائیز ???? اکران خواهد شد .

لیو تیلور


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.
نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()

بالا

بالا