سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 24: امروز
Untied 93 یونایتد ??

تاریخ انتشار : 28 آوریل 2006
استدیو : Universal Pictures
کارگردان : Paul Greengrass
نویسنده : Paul Greengrass
بازیگران : J. J. Johnson, Gary Commock, Polly Adams, Opal Alladin, Nancy McDoniel, Starla Benford, Trish Gates, Simon Poland, Khalid Abdalla, David Alan Basche
سایت رسمی : Untied 93
نوع فیلم : درام ، هیجانی
رده سنی : R
مدت 91 دقیقه
خلاصه فیلم : صبح روز سه شنبه یازده سپتامبر سال ???? یک هواپیمای مسافربری که توسط تعدادی تروریست ربوده شده است ، به یکی از دو برج مرکز تجارت جهانی در شهر نیویورک اصابت می کند . دقایقی بعد هواپیمای مسافربری دیگری نیز به برج دوم برخورد کرده و این دو برج یکصد و ده طبقه ای کاملاً فرو می ریزند . مدتی بعد هواپیمای دیگری به ساختمان پنتاگون در واشنگتن اصابت می کند . اما چهارمین هواپیما ، پرواز شماره 93 بونایتد ایرلاینز است که تروریستهای عرب سوار آن شده و پس از بقتل رساندن خلبان و کمک خلبان کنترل هواپیما را بدست می گیرند . آنها قصد دارند هواپیما را به ساختمان کنگره آمریکا بکوبند . در ادامه مسافرین هواپیما که پی برده اند چه اتفاقات ناگواری در نیویورک و واشنگتن رخ داده و در می یابند هواپیما رباها چه هدفی دارند تصمیم می گیرند بهر طریقی که شده مانع از نقشه آنها شوند .
دریافت تریلر


see larger picture



R.V کاروان

تاریخ انتشار : 28 آوریل 2006
استدیو : Columbia Pictures
کارگردان : Barry Sonnenfeld
نویسنده : Lowell Ganz, Babaloo Mandel, Geoff Rodkey
بازیگران : Robin Williams, Kristin Chenoweth, Jeff Daniels, Tony Hale, Cheryl Hines, Josh Hutcherson, Jojo Levesque
سایت رسمی : R.V
نوع فیلم : ماجرایی ، کمدی
رده سنی : PG
مدت 98 دقیقه
خلاصه فیلم : باب مونرو قصد دارد بهمراه همسر و فرزندانش برای تعطیلات به هاوایی برود اما رئیس اداره اش به او دستور می دهد تا برای یک جلسه کاری به شهر دیگری برود . باب که قصد ندارد با گفتن حقیقت ماجرا به خانواده اش آنها را عصبانی کند به خانواده می گوید که سفر به هاوایی لغو شده اما در عوض آنها با یک اتومبیل کاروان کرایه ای به یک سفر تفریحی زمینی خواهند رفت . سرانجام خانواده باب علارغم میل شان سوار بر این اتومبیل عازم سفر جاده ای می شوند اما اتومبیل آنها دائماً در راه خراب می شود و آنها را به دردسرهای فراوانی می اندازد . همچنین آنها در طول مسیر خود با یک خانواده کاروانی به اسم گورنیک آشنا می شوند که تمام سال را در خانه سیار خود می گذرانند و این آشنایی باعث رخ دادن اتفاقات زیادی برای آنها می شود .
دریافت تریلر


see larger picture



اخبار سینمایی

+ پس از منصرف شدن استدیوی سونی برای ساخت قسمت دوم فیلم ابرقهرمانی ‘پسر جهنمی’ ، استدیوی یونیروسال قصد دارد این فیلم را با عنوان ‘پسر جهنمی-ارتش طلایی’ Hellboy-Golden Army به کارگردانی گیلرمو دل تورو بسازد . فیلم قرار است تابستان ???? اکران شود و به نوشته سایت Ain’t It Cool داستان آن در باره مقابله پسر جهنمی و گروهش با شاهزاده هیولاهای جنگل و ارتش او می باشد .

پسر جهنمی

+ استدیوی پارامونت قصد دارد فیلمی درام با عنوان ‘یک قلب قدرتمند’ A Mighty Heart بر اساس ناولی از مارین پرل و سارا کریچتون و با بازی آنجلینا جولی بسازد . فیلم بر اساس ماجراهای واقعی ماریان پرل ، همسر دانیل پرل ، روزنامه نگار مشهور وال استریت ساخته شده و توسط مایکل وینترباتم کارگردانی می شود . از جولی قرار است فیلم جنایی ‘چوپان خوب’ در دسامبر امسال اکران شود .

آنجلینا جولی

+ فردی هایمور ، بازیگر نوجوان فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی ، قرار است در فیلم فانتزی ‘ماجراهای اسپایدرویک’ Spiderwick Chronicles بازی کند . فیلم که توسط مارک واترز کارگردانی می شود بر اساس مجموعه کتابهای فانتزی هالی بلک ساخته می شود و داستان آن در مورد سه خواهر و برادر است که در یک عمارت باستانی با موجودی به اسم برونی آشنا می شوند که آنها را به سرزمین جنها ، پریان و ارواح آشنا می کند . فیلم دسامبر ???? اکران خواهد شد .

جلد کتاب

+ پل شرودر قصد دارد فیلم درام ضد جنگ خود با عنوان ‘آدام احیا شده’ Adam Resurrected را با بازی جف گلدبلوم بسازد . فیلم که اقتباسی آزاد از کتاب پر طرفدار یورام کانیوک می باشد درباره مردی به اسم آدام است که قبلاً دلقک سیرک بوده و اکنون در اردوگاه جنگی آلمانها زندانی شده و تصمیم می گیرد زندانیان را در آخرین ساعات عمرشان سرگرم سازد .
 

پل شرودرجف گلدبلوم

+ اما تورمن قرار است بهمراه اوان راشل وود در فیلم درام-هیجانی ‘در شکوفه’ In Bloom بر اساس ناول ‘زندگی پیش چشم های او’ نوشته لورا کاسیسکه بازی کند . داستان فیلم درباره زنی است که زندگی آرام او پس از یک حادثه تیراندازی مرگبار در یک مدرسه بهم می ریزد . فیلم توسط وادین پرلمن ، کارگردان فیلم خانه ای از شن و مه ، کارگردانی می شود .  اما تورمن هم اکنون مشغول بازی در فیلم کمدی رمانتیک ‘شوهر تصادفی’ می باشد .

اما تورمن

+ استدیوی نیولاین فیلم کمدی رمانتیکی با عنوان ‘ارواح دوست دختران قبلی’ Ghosts of Girlfriends Past با بازی متیو مک ناهی را خواهد ساخت . داستان فیلم درباره مرد جوانی است که در مراسم عروسی برادر کوچکترش با ارواح دوست دخترهای قبلی اش ملاقات می کند . فیلم قرار است  اوایل سال ???? اکران شود  .

متیو مک ناهی

+ کوین باکون در فیلم اکشن ‘حکم مرگ’ Death Sentence محصول استدیوی فاکس قرن بیستم بازی خواهد کرد . داستان فیلم درباره پدری است که خانواده اش توسط یک گروه تبهکاری بقتل می رسند و او خودش حکم مرگ آنها را صادر کرده و تصمیم می گیرد از تک تک آنها انتقام بگیرد . فیلم بر اساس ناولی پرخواننده از برایان گارفیلد ساخته می شود .

کوین باکون

+ رایان فیلیپس قرار است نقش اصلی فیلم درام-جنگی ‘توقف-خسارت’ Stop-Loss را بازی کند . فیلم که توسط کیمبرلی پیرس ، کارگردان فیلم پسرها گریه نمی کنند ، کارگردانی میشود درباره یک سرباز آمریکائی است که پس از بازگشت از جنگ عراق دیگر حاضر نمی شود به جنگ برگردد .

کیمبرلی پیرسرایان فیلیپس

+ استدیوی فاکس قرن بیستم قصد بازسازی فیلم موزیکال ‘چرخ فلک’ Carousel محصول ???? را با بازی هیو جکمن دارد . داستان فیلم درباره یک کارگر کارناوال است که در یک ماجرایی دزدی گرفتار شده و کشته می شود اما در عالم برزخ به او اجازه داده می شود تا یکروز به دنیا بازگشته و  مشکلاتی را که باعث ایجادش شده حل کند . جکمن دو فیلم ‘چشمه’ و ‘پرستیژ’ را برای پائیز امسال در نوبت اکران دارد .

هیو جکمن

+ وینگ رامش ، مینا سواری و نیک کانون قرار است در بازسازی فیلم ترسناک ‘روز مردگان’ Day of the Dead که دنباله ای بر فیلم طلوع مردگان می باشد بازی کنند . فیلم توسط استیو مینر کارگردانی خواهد شد و داستان آن در مورد حمله زامبی های آدم خوار به یک پایگاه نظامی بود . فیلم اصلی در سال ???? توسط جرج رومرو کارگردانی شده بود .

نمایی از فیلم

+ پس از اینکه استدیوی پارامونت از بازسازی فیلم ترسناک ‘چشم’ Eye با بازی رنی زولگر منصرف شد ، اکنون استدیوی لایونز گیت قصد دارد این فیلم را با بازی جسیکا آلبا بسازد . فیلم در مورد دختری است که تحت یک عمل پیوند قرنیه قرار می گیرد و پس از آن قادر به دیدن ارواح مردگان می شود . فیلم اصلی محصول هنگ کنگ بوده و توسط برادران پنگ کارگدانی شده بود . آلبا همچنین قرار است در قسمت دوم ‘چهارتن شگفت انگیز’ نیز بازی کند .

جسیکا آلبا

+ الیشا کاتبرت ، بازیگر فیلم ترسناک خانه مومی ، قرار است در یک فیلم کمدی رمانتیک با عنوان ‘دختر گستاخ من’ My Sassy Girl محصول کمپانی Gold Circle بازی کند . کاتبرت در این فیلم نقش دختر زیبا و بی پروایی را دارد که زندگی پسران شهر کوچکی را بهم ریخته است . ساخت فیلم از اکتبر امسال آغاز خواهد شد .

الیشا کاتبرت


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.

نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()

بالا

بالا