سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 103 اردیبهشت 24: امروز

این هفته در سینماهای امریکا فیلم ابرقهرمانی بازگشت سوپرمن با بازی براندون راث در نقش سوپرمن و کوین اسپیسی در نقش لکس لوتر اکران شده است . کارگردانی فیلم بعهده برایان سینکر بوده و استدیوی برادران وارنر تهیه آنرا بر عهده دارد . در این قسمت مرد آهنین پس از ملاقات با بازماندگان سیاره کرایپتون به سیاره زمین باز می گردد تا یکبار دیگر منجی مردم بر علیه توطئه های شیطانی لکس لوتر باشد .

فیلمهای سوپرمن بر اساس مجموعه کتابهای کامیک کمپانی DC ساخته شده اند و این فیلم در واقع چهارمین فیلم سوپرمنی است که تولید شده است . سه قسمت قبلی با بازی کریستوفر ریوو در سالهای ???? ، ???? و ???? ساخته شده بودند .

دریافت تریلر
 
فیلم موفق شد در ? روز نخست اکرانش ??.? میلیون دلار فروش کند .


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.


Changing Lanes مسیرهای متغیر

تاریخ انتشار : 12 آوریل 2002
استدیو : Paramount
کارگردان : Roger Michell
نویسنده : Chap Taylor, Michael Tolkin
بازیگران : Ben Affleck, Samuel L. Jackson, Toni Collette, Sydney Pollack, Tina Sloan, Kim Staunton
نوع فیلم : درام ، هیجانی
رده سنی : R
مدت 99 دقیقه
خلاصه فیلم : گاوین یک وکیل مدافع در شهر نیویورک است که در حال رانندگی بسوی دادگاه برای ارائه دادن اسناد و مدارک یک پرونده چند میلیون دلاری می باشد . از سوی دیگر دویل نیز یک فروشنده الکلی است که همسرش قصد دارد بزودی از او جدا شود و می خواهد سرپرستی پسرشان را از آن خود کند . دویل نیز می کوشد تا ثابت کند می تواند پدر خوبی برای پسرش باشد و بنابراین در حال رفتن به دادگاه است . در بین راه اتومبیل گاوین و دویل با هم تصادف می کند و اتومبیل دویل بشدت خسارت می بیند . گاوین چون عجله زیادی دارد تصمیم می گیرد منتظر پلییس نشده و به دویل یک چک سفید می دهد اما او چک را قبول نمی کند زیرا معتقد است قانون باید در مورد آنها تصمیم گیری کند . بنابر این گاوین دویل را را بحال خودش باقی می گذارد اما تصادفاً کاغذهایی را که برای ارائه دادن در دادگاه لازم دارد و قاضی فقط تا امروز به او فرصت داده را در صحنه تصادف جا می گذارد . حال دویل چیزی در اختیار دارد که گوین بشدت به آنها احتیاج دارد و دویل نیز قصد پس دادن آنها را ندارد .


see larger picture



Unfaithful بی وفا

تاریخ انتشار : 10 می 2002
استدیو : 20th Century Fox
کارگردان : Adrian Lyne
نویسنده : William Broyles Jr., Alvin Sargent
بازیگران : Richard Gere, Diane Lane, Olivier Martinez, Erik Per Sullivan, Myra Lucretia Taylor, Michelle Monaghan
سایت رسمی : Unfaithful
نوع فیلم : درام ، هیجانی
رده سنی : R
مدت 124 دقیقه
خلاصه فیلم : ادوارد و کانی سامنر زن و شوهر خوشبختی هستند که بهمراه پسر نه ساله شان چارلی در خانه ای زیبا در شهر نیویورک زندگی می کنند . یکروز که کانی برای خرید به محله منهتن می رود و قصد سوار شدن به تاکسی را دارد با مرد جوان و خوش قیافه فرانسوی به اسم پل برخورد کرده و پل به کانی کمک می کند . پس از این برخورد آنها بیشتر با هم آشنا می شوند و کانی در می یابد که پل یک کتابفروش است . کانی روز بعد ظاهراً برای تشکر از کمک پل نزد او می رود اما در واقع او عاشق پل شده و بتدریج رابطه آنها با هم صمیمی شده و مرتباً با هم عشق بازی می کند . از سوی دیگر ادوارد کم کم متوجه تغییر در رفتار کانی می شود و در می یابد کانی با او در زندگی صادق نیست . بنابراین ادوارد یک کاراگاه خصوصی استخدام می کند تا کانی را تعقیب کرده و علت این موضوع را پیدا کند . کاراگاه عکسی از پل و کانی را برای او می آوردو و ادوارد نیز تصمیم می گیرد بسراغ پل برود .


see larger picture


© تمام حقوق این مطلب برای وبلاگ هنر هفتم محفوظ است و استفاده از آن فقط با ذکر لینک مجاز می باشد.

نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:7 صبح | نظرات دیگران()

بالا

بالا