سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 9: امروز

+ استدیوی فاکس قرن بیستم اعلام کرد جلوه های ویژه قسمت دوم فیلم ‘چهار شگفت انگیز’ و ساخت شخصیتهای موج سوار نقره ای Silver Surfer و هیولای گالاکتوس توسط کمپانی وتا دیجیتال انجام خواهد شد . کمپانی وتا پیش از این ساخت جلوه های ویژه فیلمهای پر هزینه ای چون ارباب حلقه ها ، کینگ کنگ و وقایع نارنیا را انجام داده است .

موج سوار نقره ای

+ پس از موفقیت غیرمنتظره قسمت دوم فیلم دزدان دریایی کارائیب ، استدیوی والت دیزنی قصد دارد فیلمی بر اساس یکی دیگر از بازیهای دیزنی لند با عنوان ‘ماجراجویی جنگل’ Jungle Cruise را بسازد . در این بازی ماجرایی افراد سوار بر یک قایق بزرگ از  یک رودخانه که از وسط جنگل می گذرد عبور کرده و با هیولاها و  جانوران زیادی روبرو می شوند . فیلم سال ???? اکران خواهد شد .

ماجراجویی جنگل

+ رابرت دونی جونیز نقش تونی استارک یا همان مرد آهنین را در فیلم ابرقهرمانی ‘مرد آهنی’ Iron Man بازی خواهد کرد . فیلم که توسط جان فاواریو کارگردانی می شود تابستان ???? اکران خواهد شد و داستان آن در مورد یک مخترع میلیاردر به اسم تونی استارک است که یک زره پیشرفته برای خودش می سازد تا بکمک آن با دشمنانش مبارزه کند .

رابرت دونی جونیور

+ دیوید استراتین قرار است در فیلم فانتزی ‘ماجراهای اسپایدرویک’ Spiderwick Chronicles محصول استدیوی پارامونت بازی کند . فیلم که قرار است اوایل سال ???? اکران شود درباره سه بچه است که به عمارت قدیمی عمویشان رفته و در آنجا کتابی جادویی پیدا می کنند که آنها را وارد دنیای تازه ای می کند . استراتین همپنین قرار است در سومین قسمت فیلم اکشن بورن با عنوان ‘اولتیماتوم بورن’ Bourne Ultimatum نقش فرمانده سرویس مخفی را که قصد کشتن جیسون بورن را دارد ، بازی کند .

دیوید استراتین

+ جاستین لنگ و مگی کیو قرار است بهمراه بروس ویلیس در فیلم اکشن ‘آزاد زنده کن یا بسختی بمیر’ Live Free or Die Hard که چهارمین قسمت از مجموعه جان سخت می باشد بازی خواهند کرد . فیلم که توسط لن وایزمن کارگردانی می شود تابستان سال آینده اکران خواهد شد . در این فیلم باز هم بروس ویلیس در نقش جان مک کلین ، پلیس ماجراجوی نیویورکی ، بازی خواهد کرد که در مورد یک گروه تروریستی تحقیق می کند .

بروس ویلیسجاستین لنگ

+ جانی دپ قرار است نقش اصلی را در فیلم ‘پادشاه جهان’ Rex Mundi که بر اساس یک مجموعه ناول گرافیکی ساخته آروید نلسون و اریک جانسون ساخته می شود ، بازی کند . داستان فیلم در زمانی می گذرد که تفتیش عقاید توسط کلیسا بشدت انجام شده و اروپا توسط کلیسای کاتولیک اداره می شود . دپ قرار است نقش یک پزشک آسیب شناس را بازی کند که درباره مرگ اسرارآمیز یک کشیش تحقیق می کند .

جلد ناول 

+ استدیوی یونیورسال قصد دارد فیلمی رمانتیک کمدی با عنوان ‘سرهای چرمی’ Leatherheads به کارگردانی جرج کلونی بسازد . فیلم که جرج کلونی بهمراه رنی زولوگر در آن بازی می کنند درباره یک بازیکن سالخورده فوتبال حرفه ای است که یک بازیکن جوان و با استعداد را تشویق می کند تا شانسش را در لیگ حرفه ای امتحان کند .

جرج کلونی

+ مگ رایان بهمراه آنتونیو باندارس در فیلمی اکشن-هیجانی با عنوان ‘امنیت زادگاه’ Homeland Security که توسط جرج گالو نوشته و کارگردانی می شود بازی خواهند کرد . فیلم که کالین هنکس و سلما بلیر نیز در آن بازی می کنند درباره یک مامور جوان فدرال است که مجبور می شود جاسوسی مادرش و دوست پسر او را برای اف.بی.آی بکند . 

آنتونیو باندارسمگ رایان

+ ریز ویترسپون و جیک گیلنهال در فیلمی هیجانی با عنوان ‘تسلیم’ Rendition بازی خواهند کرد . داستان فیلم درباره یک مامور سازمان سیا است که در کشور قاهره درگیر یک پرونده تروریستی می شود .

ریز ویترسپون

+ پل هگیس قصد دارد فیلمی درام هیجانی با عنوان ‘باغ الاه’ Garden of Elah را با بازی چارلیز ترون و تامی لی جونز بسازد . قصه فیلم درباره یک سرباز کهنه کار جنگ است که پسرش بتازگی از جبهه جنگ عراق بخانه باز می گردد اما بطور ناگهانی ناپدید می شود . هگیس هم اکنون مشغول کار بر روی فیلم ‘علیه همه دشمنان’ است .

چارلیز ترون

+ فرناندو مریلس ، کارگردان فیلم باغبان وفادار ، قصد دارد فیلم هیجانی ‘کوری’ Blindness را بر اساس ناولی مشهوری به همین نوشته جوس ساراماگو نام بسازد . داستان فیلم درباره مردی است که در حال رانندگی با اتومبیل اش ناگهان نابینا می شود و به دکتر مراجعه می کند اما روز بعد دکتر نیز نابینا می شود 

جلد ناول

+ سوزان ساراندون و هلنا بونهم کارتر نقشهای اصلی را در فیلم درام ‘النور و کولت’ Eleanor and Colette بازی خواهند کرد . داستان فیلم درباره یک بیمار بستری در یک کلینیک روانی است که زن وکیلی را استخدام می کند تا به کمک او بر علیه کلینیک که برای او داروهای خاصی تجویز می کرده شکایت کند .  بونهم کارتر هم اکنون مشغول بازی در نقش بلاتریکس لسترنج در قسمت پنجم هری پاتر می باشد و ساراندون نیز در فیلم ‘جادو شده’ و ‘آقای وودکوک’ بازی می کند .

سوزان ساراندونهلنا بونهم کارتر


نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:11 صبح | نظرات دیگران()

بالا

بالا