سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 103 اردیبهشت 8: امروز

+ استدیوی فوکوس فیچرز قصد دارد مجموعه داستانهای فانتزی ‘رازهای نیکلاس فلامل جاویدان’ Secrets of the Immortal Nicholas Flamel نوشته مایکل اسکات را به فیلم برگرداند . اولین قسمت این مجموعه ? جلدی که ‘کیمیاگر’ Alchemyst نام دارد توسط مارک برنت کارگردانی خواهد شد و داستان آن درباره دو نوجوان است که با راهنمایی های یک کیمیاگر ششصد ساله به اسم نیکلاس فلامل اسرار جادو را فرا گرفته و در ادامه تصمیم به مبارزه با هیولاها و نیروهای شیطانی می گیرند . برنت اعلام کرده که فضای فیلم و داستان آن در حد و اندازه های مجموعه های ارباب حلقه ها و هری پاتر می باشد .

جلد ناول

+ استدیوی دریم ورکز قصد دارد انیمیشن کامپیوتری بر اساس مجموعه داستانهای کلاسیک  ‘آقای پیبادی و شرمان’ Mr. Peabody & Sherman بسازد . فیلم که توسط راب مینکوف کارگردانی می شود درباره ماجراهای باهوشترین سگ دنیا به اسم آقای پیبادی و پسر دست آموز او شرمان است که توسط یک دستگاه قادرند در طول زمان سفر کنند .

آقای پی بادی و شرمان

+ شرکت فیلمسازی برادران وینستین قصد دارد انیمیشن کامپیوتری جدیدی با عنوان ‘ایگور’ Igor را بسازد . این انیمیشن  که کریستین اسلیتر ، جان کلیز و استیو بوسمی بجای شخصیتهای آن حرف می زنند درباره یک دانشمند دیوانه است که دستیاری به اسم ایگور دارد . ایگور که آرزو دارد همانند رئیسش یک دانشمند بزرگ شود قصد دارد در مسابقات علم شیطانی شرکت کند . این انیمیشن کمدی قرار است سال ???? اکران شود .

کاراکترهای فیلم

+ جیمز کاوازیل ، بازیگر فیلم مصائب مسیح ، در فیلمی ماجرایی-علمی تخیلی از کمپانی برادران وینستین با عنوان ‘دورافتاده’ Outlander بازی خواهد کرد . داستان فیلم درباره مردی از کهکشان دیگری است که در زمان وایکینگها در سیاره زمین سقوط می کند و یک هیولای غارتگر به اسم مورون نیز بهمراه او به زمین منتقل می شود . ریچارد تیلور ، مسئول جلوه های ویژه ارباب حلقه ها ، وظیفه ساخت جلوه های ویژه این فیلم را برعهده دارد . تولید فیلم از پائیز امسال شروع شده و فیلم احتمالاً  سال ???? اکران خواهد شد .

جیمز کاوازیل

+ جوئل شوماخر قصد دارد فیلمی ترسناک-ماورالطبیعه با عنوان ‘شهر کنج دریا’ Town Creek را برای استدیوی لایونز گیت بسازد . داستان فیلم درباره مردی است که به برادرش کمک می کند تا از خانواده ای که او را زندانی کرده بودند تا یک خون آشام از او تغذیه نماید ، انتقام بگیرند . شوماخر هم اکنون مشغول ساخت فیلم هیجانی ‘شماره ??’ با بازی جیم کری می باشد که اوایل سال ???? اکران می شود .

جوئل شوماخر

+ استدیوی کلمبیا پیکچرز قصد دارد فیلم ترسناک-هیجانی ‘شب رقص’ Prom Night محصول سال ???? را بازسازی نماید . داستان فیلم که در سال ???? اکران خواهد شد درباره تعدادی دختر است که در حال بازی در خوابگاه مدرسه شان بطور تصادفی کی از دوستان خود را بقتل می رسانند و سوگند می خورند به کسی چیزی نگویند اما کسی آنها را می بیند و شش سال بعد در شب مجلس رقص دبیرستان ، بسراغ آنها می آید . در نسخه اصلی فیلم جیمی لی کرتیس و لسلی نیلسن بازی می کردند .

پوستر فیلم 1980

+ بن کینگزلی در فیلم کمدی ‘تو مرا می کشی’ You Kill Me نقش یک زورگیر دائم الخمر را بازی می کند که راهی کالیفرنیا می شود تا با کمک یکی از دوستانش الکل را ترک کند و در آنجا با کمک چند نفر دیگر نقشه یک سرقت بزرگ را می کشند . جان دال کارگردان فیلم بوده و تئا لئونی و لوک ویلسون نیز در آن بازی می کنند .

تئا لئونیبن کینگزلی

+ جرالد باتلر و هیلاری سوانک در فیلم درام ‘پی نوشت : دوستت دارم’ P.S. I Love you که اقتباسی از ناول سیسیلیا آهرن است بازی خواهند کرد . داستان فیلم در مورد یک زن بیوه جوان است که در می یابد همسر درگذشته اش یک لیست از کارهایی را که زندگی او را عوض می کند برایش باقی گذاشته است .

هیلاری سوانکجرالد باتلر

+ کمپانی فیلمسازی راگ پیکچرز حقوق ساخت فیلمی سینمایی بر اساس مجموعه کتابهای کامیک ‘جوخه گمشده’ Lost Squad را خریداری کرده است . داستان کامیک درباره ماجراهای یک گروه از سربازان متفقین است که با ماموران مخفی هیتلر و نیروهای ماورالطبیعه آنها در زمان جنگ جهانی دوم مقابله می کنند .

جوخه گمشده

+ الیزابت شو بهمراه کارلی شروردر و درموت مولرونی در حال بازی در فیلم درام ‘گریسی’ Gracie محصول استدیوی نیولاین هستند . فیلم که توسط دیوید گاگنهام کارگردانی می شود درباره جوان ورزشکاری است که موفق می شود در یک تیم حرفه ای ثبت نام کند اما ورود او به این تیم مشکلات زیادی برایش در بر دارد .

الیزابت شو


نوشته شده توسط آرش در چهارشنبه 85/7/12 و ساعت 3:11 صبح | نظرات دیگران()

بالا

بالا